5 תשובות
זכותך המלאה
תסתכלי על זה כאילו את בת 40 ונזכרת באירוע .. מהרגיל ההוא הדברים ייראו לך אחרת לגמרי.
במשפחה הדם לא הופך למים. הם תמיד ההורים ואת הילדה גם אם את והם לא מסתדרים. ואין צודקים כאן.
בסופו של דבר את תעשי מה שמתאים לך.
זה בחירה שלך
זה לא גרוע כל עוד הם עשו לך משהו שיגרום לך לא לרצות שהם יהיו שם
אם את לא רוצה אותם שם זה זכותך לגמרי.