3 תשובות
כן ברור, אסור להם להוריד לך מהציון
ברור שיסמנו לך חיסורים אם את לא שם מה הקשר תלונה למשרד החינוך זה כמו שתלכי לבית ספר לשיעור ולא נכנסת לשיעור ושמו לך חיסור זה אותו דבר
ורוב הסיכויים שזה כן ישפיע את מפספסת חומר של בגרויות שיהיו מסמנים לך חיסורים וגם כשאת בזום יש מטלות שצריך לעשות וכל זה כן משפיע על הציון