התחברות
הרשמה
אני היחידה שלא התחברה להודיה מהאח הגדול?
יכול להיות שהדעה שלי תשתנה אבל היא יותר מידי בשבילי
היא כאילו מנסה להתערב בהכל, להגן על כולם,
אהבתי רק את מה שהיא עשתה עם אור. שאמרה לה את כל האמת.
18 במרץ 2026, 21:18
3 תשובות
מסכימה
בלתי
מעצבנת
אנונימית
בינתיים אני אוהבת אותה
א
אשתו של פלנקטון
אני אהבתי אבל זה בסדר שלא תאהבו
E
Eyal Oged