5 תשובות
אני נכנס לזום כי חייב. כי זה כמו בית ספר ואני מגיע לבית ספר.
אותי לא שואלים
הם לא שואלים אותי
אפשר להגיד שאין אינטרנט או שאת/ה לא בבית או שאת/ה עוזר להורים שלך פשוט סתם להמציא משהו
שלא קמתי
באותו הנושא: