3 תשובות
ממליצה לחכות
אני עשיתי הזמנה וזה היה אמור להגיע יום לפני המלחמה ועד עכשיו לא קיבלתי. עבר חודש
עדיף לחכות
עדיף לחכות
שואל השאלה:
אוף איזה באסה אני צריכה לעשות איזה קנייה רגשית :(
אוף איזה באסה אני צריכה לעשות איזה קנייה רגשית :(
אנונימית
באותו הנושא: