10 תשובות
כן
כן עדיין יש השתתפות והעדרות מחשיבים את זה
מקווה שלא לא נכנסתי איזה שבוע כבר
אם רושמים לך חיסור אז כנראה שכן
אמרו שלא
אנונימי
לא
הוציאו הודעה שלא מורידים אבל בדרכ עושים מה שרוצים
שואל השאלה:
^^^ רושמים אבל אומרים שזה רק בשביל דיווח למשרד החינוך
^^^ רושמים אבל אומרים שזה רק בשביל דיווח למשרד החינוך
לא
לא לא מורידים
באותו הנושא: