11 תשובות
זה נכון 100% אמרו לנו
שואל השאלה:
אני בהלם, זה אומר שעד פסח יש חופש, אני לא מחויבת להיכנס??
אני בהלם, זה אומר שעד פסח יש חופש, אני לא מחויבת להיכנס??
כן
אם לא בא לך לפספס חומר תכנסי
אם לא בא לך לפספס חומר תכנסי
"במקרה של היעדרות רציפה ממפגשי הלמידה, המורה יקיים שיח אישי עם התלמיד והוריו כדי להבין את סיבת ההיעדרות וכדי *לחשוב יחד על פתרונות משותפים* לשם חזרה הדרגתית ללמידה, במידת האפשר."
"במידה שגם לאחר הניסיונות המשותפים למצוא פתרונות, התלמיד עדיין לא יכול להצטרף למפגשי הלמידה מרחוק בשל קושי מובן, *לא יירד ציון בגין חוסר נוכחות*. "
בעיניי עדיף כבר להכנס
זה מהערוץ של משרד החינוך אגב
"במידה שגם לאחר הניסיונות המשותפים למצוא פתרונות, התלמיד עדיין לא יכול להצטרף למפגשי הלמידה מרחוק בשל קושי מובן, *לא יירד ציון בגין חוסר נוכחות*. "
בעיניי עדיף כבר להכנס
זה מהערוץ של משרד החינוך אגב
אנונימית
אני ראיתי את זה:
*עד פסח: בתי הספר לא יורידו ציונים על היעדרות משיעורים בזום*
ההנחיה מגיעה בעקבות המצב הביטחוני והמעבר ההדרגתי ללמידה פרונטלית במשרד החינוך מדגישים כי אין לכלול נוכחות בזום בציון, יו"ר מועצת התלמידים: "בשורה שמאפשרת לתלמידים להתמקד בלמידה גם בצל האזעקות"
*עד פסח: בתי הספר לא יורידו ציונים על היעדרות משיעורים בזום*
ההנחיה מגיעה בעקבות המצב הביטחוני והמעבר ההדרגתי ללמידה פרונטלית במשרד החינוך מדגישים כי אין לכלול נוכחות בזום בציון, יו"ר מועצת התלמידים: "בשורה שמאפשרת לתלמידים להתמקד בלמידה גם בצל האזעקות"
כןן אמרו שעד פסח אי כניסה לזומים לא יוריד ציונים!!!
שואל השאלה:
זה תקף לכל הבתי ספר שנמצאים בזומים?
זה תקף לכל הבתי ספר שנמצאים בזומים?
כן כן יואב קיש אמר שזה לכל הבתי ספר
שואל השאלה:
^איפה ראית שהוא אמר שזה תקף לכולם?
^איפה ראית שהוא אמר שזה תקף לכולם?
יש כל מיני כתבות כאלה , תסתכל/י גם בטיקטוק או באנסטגרם של יואב קיש
זה נכון, גם אני ראיתי, ומתבקש לגמרי.
הראש כרגע לא בלימודים
הראש כרגע לא בלימודים