13 תשובות
לא
בחלק מהדברים. בן אדם טוב
לא
למה יש כלכך הרבה שאלות עליו?
ולא, לא חושב שהוא גיבור
ולא, לא חושב שהוא גיבור
לא
בברכה, טווין 2
בברכה, טווין 2
כן
להגיד אתזה זה להוריד מערך של אנשים שהם באמת גיבורים
לא קרוב אפילו
לא קרוב אפילו
לא.
ממש לא. מה הוא עשה בחיים שלו שמגיע לו לקבל את התואר הזה
כן.
הוא מת בגלל הדעות שלו
הוא מת בגלל הדעות שלו
אנונימי
כן איש גדול
למה לזלזל בו?
ממש ממש לא, ואני חושב שהשואל רוצה תשובה מאוד מסוימת