52 תשובות
די נו זה נהיה טרנד?
רדיוהד תמיד היה פופולרי כנראה לא מספיק בסביבה שלך
מסכימה עם מה שאמרו מעליי
הם להקה מוכרת
הם להקה מוכרת
שואל השאלה:
אבל אני מדבר איתכם על אנשים שלא שמעו ביטלס אפילו
אבל אני מדבר איתכם על אנשים שלא שמעו ביטלס אפילו
אנונימי
סבבה זה טרנד
נו ו אחי אתה מוזר שכל אחד יאהב מה שהוא רוצה זה כולה מוזיקה
שואל השאלה:
אין לי בעיה שיאהבו אבל אני שואל כי זה מרגיש שאנשים אוהבים בגלל איזה טרנד כמו שיש טרנד לאהוב את עידן עמדי
אין לי בעיה שיאהבו אבל אני שואל כי זה מרגיש שאנשים אוהבים בגלל איזה טרנד כמו שיש טרנד לאהוב את עידן עמדי
אנונימי
לא מכיר מישהו ששומע את זה בגלל הטרנד, אבל רעיונית אני מסכים שזה לא אמיתי, אם מישהו אוהב רדיוהד ובכללי שירי רוק בסגנון שיקשיב לזה כי הוא באמת אוהב
אני לא שומעת הביטלס ואני שומעת כל כך הרבה "מוזיקה איכותית" אחרת
נראלי הלטר סקלטר השיר היחיד של הביטלס שיש לי בפלייליסט
נראלי הלטר סקלטר השיר היחיד של הביטלס שיש לי בפלייליסט
שואל השאלה:
איזו מוזיקה את שומעת?
איזו מוזיקה את שומעת?
אנונימי
יש לי בביו
זה חלק ממה שאני שומעת
שואל השאלה:
מוזר שאת לא אוהבת ביטלס זה די הבסיס של כל מי שאוהב רוק
מוזר שאת לא אוהבת ביטלס זה די הבסיס של כל מי שאוהב רוק
אנונימי
הלם לא כל האנשים אותו הדבר!
אני לא אוהבת
שואל השאלה:
לא כולם אוהבים מוזיקה איכותית זה החלק שבו לא כולם אותו דבר
לא כולם אוהבים מוזיקה איכותית זה החלק שבו לא כולם אותו דבר
אנונימי
צודק, תיקון:
הלם ,לא כל מי שאוהב רוק אוהב הביטלס!
הלם ,לא כל מי שאוהב רוק אוהב הביטלס!
שואל השאלה:
זה באמת הלם
זה באמת הלם
אנונימי
הם תרמו לזירת הרוק אבל אני לא אוהבת את המוזיקה כל כך, זה לא הסגנון שלי
תמיד כשניסיתי להאזין לשירים שלהם זה היה נשמע לי כמו דראפט לא גמור tbh
ואני לא יודעת למה אתה כזה בהלם, מלי אוהבי רוק אומרים שהם אוברייטד
תמיד כשניסיתי להאזין לשירים שלהם זה היה נשמע לי כמו דראפט לא גמור tbh
ואני לא יודעת למה אתה כזה בהלם, מלי אוהבי רוק אומרים שהם אוברייטד
שואל השאלה:
הם די הבסיס של כל הרוק אז...
הם די הבסיס של כל הרוק אז...
אנונימי
אני ממש אמרתי את זה במשפט הראשון
זה לא אומר שאני חייבת לאהוב אותם
זה לא אומר שאני חייבת לאהוב אותם
שואל השאלה:
כתבת שהם תרמו לזירת הרוק, זה הרבה מעבר, ואני הגבתי את זה לטענה שלך שאומרים שהם אוברייטד
כתבת שהם תרמו לזירת הרוק, זה הרבה מעבר, ואני הגבתי את זה לטענה שלך שאומרים שהם אוברייטד
אנונימי
אבל באמת אומרים את זה
שואל השאלה:
לא יצא לי לשמוע את זה, בדירוג של רולינג סטון הם מקום ראשון, ובסוף הכל בנוי עליהם, לי לא יצא לפגוש מישהו שאוהב רוק ולא אוהב את הביטלס גם עלי הם לא המועדפים אבל נשמע לי הזוי לא לאהוב אותם
לא יצא לי לשמוע את זה, בדירוג של רולינג סטון הם מקום ראשון, ובסוף הכל בנוי עליהם, לי לא יצא לפגוש מישהו שאוהב רוק ולא אוהב את הביטלס גם עלי הם לא המועדפים אבל נשמע לי הזוי לא לאהוב אותם
אנונימי
אני לא אוהבת אותם לא שומעת
^^תמיד יש פעם ראשונה i guess
אני אוהב ביטלס ואני שומע בעיקר רוק 70-80 אבל כן יש כאלה שלא אוהבים למרות שהם מאוד חשובים
וגם כוסאמא של רולינג סטון. קקה של דעות כבר 60 שנה
אני אתעלם מזה שאמרת "מוזיקה איכותית" כי זה אחד המונחים המומצאים
לא נראה לי שלאהוב את הלהקה זה טרנד כמו שהשירים עצמם קצת טרנדיים (מתפוצצים ברשתות החברתיות ובטיקטוק במיוחד) כי הם עדיין מחזיקים מעמד ונערים עדיין מתחברים אליהם. עם כמה שזה מצחיק הווייב הדיכאוני מרגיש מאוד עדכני, כמו שנערים עדיין מתחברים לכעס ולangst של נירוונה. הרגשות והמילים מרגישים יותר מודרניים מהביטלס לרוב האנשים
די אותו דבר כמו איך שהרבה נערים שומעים היום the smiths (למרות שזה בגלל סרט אבל בסדר) או אפילו האנשים הקצת יותר "אינדי" ששומעים slowdive או cocteau twins. הם מתפוצצים כי נערים מגלים אותם ומתחברים לווייב
וגם כוסאמא של רולינג סטון. קקה של דעות כבר 60 שנה
אני אתעלם מזה שאמרת "מוזיקה איכותית" כי זה אחד המונחים המומצאים
לא נראה לי שלאהוב את הלהקה זה טרנד כמו שהשירים עצמם קצת טרנדיים (מתפוצצים ברשתות החברתיות ובטיקטוק במיוחד) כי הם עדיין מחזיקים מעמד ונערים עדיין מתחברים אליהם. עם כמה שזה מצחיק הווייב הדיכאוני מרגיש מאוד עדכני, כמו שנערים עדיין מתחברים לכעס ולangst של נירוונה. הרגשות והמילים מרגישים יותר מודרניים מהביטלס לרוב האנשים
די אותו דבר כמו איך שהרבה נערים שומעים היום the smiths (למרות שזה בגלל סרט אבל בסדר) או אפילו האנשים הקצת יותר "אינדי" ששומעים slowdive או cocteau twins. הם מתפוצצים כי נערים מגלים אותם ומתחברים לווייב
שואל השאלה:
^^למה קורט קוביין נמצא אצלך באנשים אבל את נירוונה לא שמת
^^למה קורט קוביין נמצא אצלך באנשים אבל את נירוונה לא שמת
אנונימי
גם אם "הכל בנוי עליהם" זה לא אומר שהמוזיקה שלהם כזאת מטורפת, הם חידשו לגמרי את הרוק והביאו משהו אחר שנתן בסיס והשראה להמון להקות אחרות- אבל-
אני לא אוהבת מוזיקה לפי כמה היא היתה יוצאת דופן בתקופה שלה או לפי איך שהיא השפיעה על אנשים אחרים
אני אוהבת מוזיקה אם זה עושה לי טוב ללב ולאוזן
אז עם כל ההערכה לביטלס יש הערכה ויש אשכרה לשמוע את המוזיקה שלהם
אני לא אוהבת מוזיקה לפי כמה היא היתה יוצאת דופן בתקופה שלה או לפי איך שהיא השפיעה על אנשים אחרים
אני אוהבת מוזיקה אם זה עושה לי טוב ללב ולאוזן
אז עם כל ההערכה לביטלס יש הערכה ויש אשכרה לשמוע את המוזיקה שלהם
שואל השאלה:
^^מוזיקה איכותית זה ממש לא מונח מומצא עובדתית פופ לדוגמא זה לא מוזיקה איכותית
^^מוזיקה איכותית זה ממש לא מונח מומצא עובדתית פופ לדוגמא זה לא מוזיקה איכותית
אנונימי
^^כי אני אוהבת את קורט קוביין יותר מאשר את המוזיקה של נירוונה
שואל השאלה:
אה
אה
אנונימי
^^^ רוצה להעיר את עיניי עם המחקר המעמיק שלך לגבי איכות במוזיקה? מה עובדתי פה
זה כן מוזיקה איכותית פופ
רוק אני לא אוהבת זה לא איכותי לדעתי
שואל השאלה:
לא צריך מחקר מעמיק כדי להבין ששיר שבנוי על ארבע אקורדים עם אותו מבנה בנאלי של בתים ופזמון עם מילים רדודות הוא לא מוזיקה איכותית
לא צריך מחקר מעמיק כדי להבין ששיר שבנוי על ארבע אקורדים עם אותו מבנה בנאלי של בתים ופזמון עם מילים רדודות הוא לא מוזיקה איכותית
אנונימי
^ אבל אתה קולט שזה סתם מושג שאתה המצאת כן? מעבר לזה שרוב שירי הרוק גם בנויים על בית פזמון והרבה מהם יושבים על 4 אקורדים (אתה יודע שwhole lotta love של זפלין זה 2 אקורדים כן? והמילים גם לא בדיוק בודלר)
אם מורכבות מוזיקלית זה הדבר היחיד שאיכותי אני לא מבין למה שלא תשמע שטוקהאוזן ושנברג כל היום. אומר בתור בן אדם שאוהב דברים כאלה. יש מקום לזה ויש מקום לזה ולא צריך סתם להמציא דרכים להתנשא
אם מורכבות מוזיקלית זה הדבר היחיד שאיכותי אני לא מבין למה שלא תשמע שטוקהאוזן ושנברג כל היום. אומר בתור בן אדם שאוהב דברים כאלה. יש מקום לזה ויש מקום לזה ולא צריך סתם להמציא דרכים להתנשא
שואל השאלה:
קודם כל לא כל הרוק הוא איכותי דבר שני יש הרבה שירים איכותיים שבנויים על פשטות מוזיקלית אבל כשלד זפלין עושים את זה שהם גאוני מוזיקה אז יש לזה סיבה וזה בר להעביר משהו זה לא כמו עוד שיר ממכונת השירים
קודם כל לא כל הרוק הוא איכותי דבר שני יש הרבה שירים איכותיים שבנויים על פשטות מוזיקלית אבל כשלד זפלין עושים את זה שהם גאוני מוזיקה אז יש לזה סיבה וזה בר להעביר משהו זה לא כמו עוד שיר ממכונת השירים
אנונימי
אנונימי סתם מתלהב בקיצור
אפשר לאהוב רוק גם בלי להיות נישתי בכוח
גם אני לא אוהבת פופ אבל טעם במוזיקה זה סובייקטיבי ואין באמת מוזיקה איכותית עובדתית
אפשר לאהוב רוק גם בלי להיות נישתי בכוח
גם אני לא אוהבת פופ אבל טעם במוזיקה זה סובייקטיבי ואין באמת מוזיקה איכותית עובדתית
שואל השאלה:
מאיפה הסקת שאני סתם מתלהב?
מאיפה הסקת שאני סתם מתלהב?
אנונימי
רואים ואין לך טעם במוזיקה נקודה
שרשרת התבטאויות עקבית ^^
שואל השאלה:
אוקיי מה שתגידי אני חושב שדיברתי בהיגיון אבל אנחנו מדינה דמוקרטית אז את יכולה לחשוב מה שבאלך
אוקיי מה שתגידי אני חושב שדיברתי בהיגיון אבל אנחנו מדינה דמוקרטית אז את יכולה לחשוב מה שבאלך
אנונימי
צודקת אוקיי
זה סתם מצחיק לחשוב שהביטלס / מוזיקה "איכותית" אחרת זה תנאי סף שקובע אם מותר לך לשמוע רדיוהד או לא
בסופו של דבר זה מוזיקה אם אנשים נהנים שישמעו למה לא
בסופו של דבר זה מוזיקה אם אנשים נהנים שישמעו למה לא
שואל השאלה:
כנראה שלא ממש הבנת מה אמרתי
כנראה שלא ממש הבנת מה אמרתי
אנונימי
שואל השאלה:
שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב על זה אין ויכוח אני שאלתי בסך הכל למה זה נהיה טרנדי וכראיה הבאתי את זה שאפילו אנשים שלא שומעים כזו מוזיקה שומעים אותם, חוץ מזה הופתעתי כשאמרת שאת לא אוהבת ביטלס ועל זה נוצרה שיחה שונה
שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב על זה אין ויכוח אני שאלתי בסך הכל למה זה נהיה טרנדי וכראיה הבאתי את זה שאפילו אנשים שלא שומעים כזו מוזיקה שומעים אותם, חוץ מזה הופתעתי כשאמרת שאת לא אוהבת ביטלס ועל זה נוצרה שיחה שונה
אנונימי
האמת שדי הבנתי, פשוט אני חושבת שאין דבר רע מלהתחיל להכיר שיר או להקה בגלל טרנד
תחשוב שבאייטיז גם כל הלהקות הגדולות כמו גאנס היו נחשבות לסוג של "טרנד"
אני כן מסכימה שזה קרינג כזה כל הקטע שזה בטיקטוק ורצים שם גם מלא שירים פחות טובים אבל בסדר זה לא כזה deep
תחשוב שבאייטיז גם כל הלהקות הגדולות כמו גאנס היו נחשבות לסוג של "טרנד"
אני כן מסכימה שזה קרינג כזה כל הקטע שזה בטיקטוק ורצים שם גם מלא שירים פחות טובים אבל בסדר זה לא כזה deep
תחשוב שכל אדם שרק התחיל לשמוע רוק/ כל זאנר אחר התחיל כנראה מלהקה/אמן אחת/אחד ולאט לאט פיתח את זה
רובם לא באמת שומעים רדיוהד הם רק אוהבים את creep
מה זה הוויכוח שפספסתי פה על מוזיקה איכותית?
לשאלה - לא יודעת אם טרנד או לא, אבל זה לא באמת משנה. אני בכלל לא שמעתי על טרנד כזה
והביטלס הכי טובים.
לשאלה - לא יודעת אם טרנד או לא, אבל זה לא באמת משנה. אני בכלל לא שמעתי על טרנד כזה
והביטלס הכי טובים.
שואל השאלה:
כל הכבוד
כל הכבוד
אנונימי
באותו הנושא: