6 תשובות
שמעי את מטןרפת
ממש יפהה!!
הכתוביות בצד זה קצת מבלבל לדעתי(בתחילת האדיט) כדאי קצת להכניס את זה יותר לבפנים.
הכתוביות בצד זה קצת מבלבל לדעתי(בתחילת האדיט) כדאי קצת להכניס את זה יותר לבפנים.
וואי יצא מטורףף
את מוכשרת רצח
זה מהמם!
את עורכת וואו
את עורכת וואו
שואל השאלה:
תודה לכולם!!
תודה לכולם!!
אנונימית
באותו הנושא: