3 תשובות
תחכי שהוא יכתוב.
אם הוא לא עונה עד מחר תכתבי לו בעצמך
תחכי להודעה
לדעתי כדי לך לכתוב כי יכול להיות שהוא קצת מתבייש לכתוב לך אז אולי עדיף שאת תכתבי