8 תשובות
מיון לבסמח?
אם כן תתקשרי יש תשובות סופיות..
רק צריכים להתקשר עד שמישהו ימסור את התשובה..
עדיף בשמונה בבוקר.. (הם יותר נחמדים בבוקר).

ואישית לא היה לי תשובה ולא ראיון ולא עברתי
אנונימית
^אם זה בסמח אז קודם מיונים בבאר שבע ואז ראיון
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה בסמח
אנונימית
^^^
לכל מי שעשה ראיון ומיון פיזי יש תשובות?
אצלי הרב יש להם תשובה.. ואילו שלא קיבלו אמרו שכתוב אצליהם התשובה ואסור להם להגיד
אנונימית
לא חושבת שיש מה לדאוג כי יכולת לקבל זימון לראיון עוד לפני המבחנים בבאר שבע..
אני עשיתי לפי כמה ימים , בטוח יש כבר? כאילו אני לא יודע אם הספיקו
לכולם יש.
רק תלוי על איזה פקיד אתה נופל עליו.. צריכים לחפור עד שנותנים
אנונימית