8 תשובות
אסור להם לעשות את זה
אני גם יצאתי עם איזה 97 והלכתי למועד ב
אני גם יצאתי עם איזה 97 והלכתי למועד ב
אם הם לא רוצים לתת לך או שזה מיותר או שיש סיבה מה הבעיה להסתפק בציון שלך שהוא וואו
לא הגיוני
לא הגיוני.
חבל על הזמן שלך
ולא הגיוני הם חייבים לאפשר אבל ביהס שלך צודק
על כמה נק בודדות אחוזים נמוכים לא שווה
ולא הגיוני הם חייבים לאפשר אבל ביהס שלך צודק
על כמה נק בודדות אחוזים נמוכים לא שווה
שואל השאלה:
אין לי מה להפסיד, אני לא צריכה ללמוד לשני המקצועות כי אני באמת יודעת אותם מעולה ולא יזיק לי לגשת
אין לי מה להפסיד, אני לא צריכה ללמוד לשני המקצועות כי אני באמת יודעת אותם מעולה ולא יזיק לי לגשת
אנונימית
מוכרחים לאפשר לך (אלא אם כן קיבלת 100)
גם אם את יודעת מעולה חבל על הזמן לשבת שלוש שעות בשביל נקודה שתיים בממוצע הסופי בשבילך
שגם ככה אף אחד לא מבטיח לך מאה
בלשון קשה על בלתי אפשרי לקבל מאה
אני קיבלתי תשעים סופי ורציתי לגשת שוב וויתרתי עדיף לך להשקיע את ה3 שעות האלה במשהו אחר
שגם ככה אף אחד לא מבטיח לך מאה
בלשון קשה על בלתי אפשרי לקבל מאה
אני קיבלתי תשעים סופי ורציתי לגשת שוב וויתרתי עדיף לך להשקיע את ה3 שעות האלה במשהו אחר
באותו הנושא: