התחברות
הרשמה
למה כולם שונאים את גל רובין
15 במרץ 2026, 08:55
שנאה
גל רובין
2 תשובות
כי היא מתבוללת ? כי היא מעודדת לצאת עם ערבים?
א
אניגמית(:
כנראה בגלל הבלאגן התקשורתי שהיה לה כשהיא הייתה בזוגיות עם בחור ערבי
e
eunoia
באותו הנושא:
למה כולם שונאים את מזל עקרב?....כאילו לא שונאים אבל אומרים שהם רעים אוו משהו כזה
מי שראה איך פגשתי את אמא למה הרבה שונאים את רובין? רק אני סבבה עם רובין ושונאת ממש את טד??
למה כולם שונאים את הערבים אבל לא כל הערבים שונאים יהודים?
סקווידוויד שונא את כולם וכולם שונאים אותו או רק הוא שונא את כולם?
אם אני חושב שכולם שונאים אותי, אכן כולם שונאים אותי?
רובין וטד או רובין וברני?
רובין וטד/רובין וברני? תסבירו למה
מי זאת גל רובין ולמה כל כך שונאים אותה
למה כולם שונאים שישיסטים?השביעסטים והשמיניסטים מה זה שונאים אותנו וכל היום יורדים עלינו
למה כולם כל כך שונאים את גל רובין ומודי? הוא לא השתתף במרוץ למליון וסתם ערבי ישראלי?
תגידו מישהו יודע למה כולם שונאים את גל רובין ומודי? אני לא מבינה