9 תשובות
^כן זה די סטנדרט
אבל לא הולכים בשני טורים וכל השטויות האלה
בקורס אתה הרבה יותר עצמאי
שוב
אם אתה לא בבה"ד 13
שואל השאלה:
קיצר החלק הקשה (הטירונות) כבר מאחורי?
אנונימי
תראה יש המון אנשים שיגידו שהקורס היה להם הרבה יותר משחרר, אבל הוא גם מביא איתו חסרונות לעומת הטירונות.
בטירונות אתה יכול לתת לראש שלך סוג של לנוח, אומרים לך מה לעשות, אתה לא צריך לחשוב יותר מידי,
אתה רק צריך להגיד "כן המפקד" ואתה תהיה בסדר
בקורס זה קצת יותר קשה, כי בנוסף למשמעת, מד"סים, מצ"לים, תורנויות, שמירות,
יש לימודים מבוקר עד ערב,
הקורס דורש ממך הרבה יותר להגדיל ראש בגלל שאתה יותר עצמאי
אבל אם אתה שואל אותי אני נהנתי בקורס בהמון מהטירונות, והקורס שלי היה קשוח.
ההכשרות של צה"ל זאת באמת חוויה
אני מאמינה שיהיה לך טוב
שואל השאלה:
לא לא בבהדים ברוך ה
ומבקשים לעמוד בח בקורס?
אנונימי
גם בקורס אתה צריך לקרוא למפקד שלך המפקד
אבל יש ממש פחות דיסטנס מהטירונות
אלא אם כן אתה בבה"ד 13 לא עלינו
ואז נדפקת
זה באמת תלוי במפקד, יש כאלה שדורשים ויש כאלו שלא
שואל השאלה:
אני אבל בקורס עיתונאים של גלצ חחח לא נראלי יהיה לנו מדסים וכדומה
אנונימי
יש מצב