2 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי עם המנהלת של הנדסת חומרים והיא אמרה שאני חייבת לקבל מינימום 590 בשביל להתקבל
אבל באתר מתגייסים כתוב שניתן להתקבל דרך בקשה חריגה ובחלק מהאוניברסיטות אני יכולה להתקבל ללא פסיכומטרי

אני פשוט מבולבלת..
מכירים מישהו שהתקבל לעתודה אקדמית ללא פסיכומטרי?
אנונימית
נשמע לי שכדאי לך לגשת שוב לפסיכומטרי. ממוצע הבגרויות שלך והמגמות שבחרת מעידים על יכולת גבוהה, נשמע שהציון בפסיכומטרי ת"א מייצג את הפוטנציאל שלך.
אנונימית