13 תשובות
נראה לי כזה בסביבות של עכשיו או עד הצהריים גג
שנה שעברה לפי מה שזכור לי זה היה בסביבות שלוש ארבע
עכשיו עד הצהריים
מפרסמים היום ציונים???
אני חושבת בערך בשתיים בצהריים
ראיתי שמ11 עד 14 צריך להתפרסם
וואי למה למתוח אותנו ככה
אנונימית
שש שבע! חיחיחיחי
14
לאא
אנונימית
כרגע האתר בקריסה
אנונימית