4 תשובות
אולי לדעתך, אבל יש אנשים שאוהבים ויש כאלה שלא, איך שזה לא נראה ככה אנשים נולדו
אולי.
לבת דודה שלי יש, וזה פשוט מושלם לה,
תמיד יהיו אנשים שיאהבו, ויאהבו פחות.
לבת דודה שלי יש, וזה פשוט מושלם לה,
תמיד יהיו אנשים שיאהבו, ויאהבו פחות.
אחד הדברים המזוויעים
לא רק בעינייך, אבל אין כל כך מה לעשות עם זה ככה אלוהים יצר אנשים.
באותו הנושא: