9 תשובות
כי זה פשוט עיסוק שמסיח את דעתם מהמצב, הם בוחרים ב"עבודה" כי זה משהו שבשגרה כבר ולא צריך להשקיע מדיי כדי לשנות אותו
אסקפיזם. זה עיסוק שהם בחרו לחיים ומעניק להם
זה גם מוסיף שגרה
כי חזרה לשגרה זה הנורמה וזה שומר על יציבות מאשר הכאוס שהמלחמה עושה בלו"ז השבועי
האמת אני מבינה
אני בבית כל היום ומשעמם רצח
אני בבית כל היום ומשעמם רצח
כי זה מוציא אותי מהבית, מדברת עם לקוחות ופוגשת שם אנשים, שם אותי במסגרת כלשהי
כי זה שומר עליי שפוי ולא מתעסק כל היום במלחמה ובכמה המצב בחוץ מלחיץ, מה שגם עבודה בימים כאלה שהמשק סגור זה יתרון, רוב האנשים לא מרוויחים כסף ואני כן
שואל השאלה:
נו אז למה שלא תלמדו לנגן במשהו, או תיצרו משהו, או תפתחו כישרון כלשהו שאפשר להרוויח איתו אפילו כסף ולהביא את עצמכם לידי ביטוי..
נו אז למה שלא תלמדו לנגן במשהו, או תיצרו משהו, או תפתחו כישרון כלשהו שאפשר להרוויח איתו אפילו כסף ולהביא את עצמכם לידי ביטוי..
שואל השאלה:
אני חושב שהזמן בית הזה זה מתנה
אני חושב שהזמן בית הזה זה מתנה
באותו הנושא: