5 תשובות
חפש פה חברים תחת חיפוש: לבד או
בדידות.
אפשר גם בתגובות שם לחפש מישהו בגילך. תדברו בפרטי ואז תעברו לטלפון.
אדם לא צריך להיות לבד. זה כואב וקשה.
המון בהצלחה!!
תראה. ותמצא פה https://www.youtube.com/shorts/ys64p3rw7kc
בדידות.
אפשר גם בתגובות שם לחפש מישהו בגילך. תדברו בפרטי ואז תעברו לטלפון.
אדם לא צריך להיות לבד. זה כואב וקשה.
המון בהצלחה!!
תראה. ותמצא פה https://www.youtube.com/shorts/ys64p3rw7kc
יש הרבה קבוצות בפייסבוק של באר שבע. תכתוב בכל אחת מהם פוסט על מצבך ועל דברים שאתה צריך.
בטוח אנשים יפנו
בטוח אנשים יפנו
שואל השאלה:
אין אפשרות כרגע
אין אפשרות כרגע
תחפש עבודה, מוצאים שם מלא חברים
היי יקר
שומעת את תחושת התסכול והייאוש העולה מהמילים שכתבת.
ייתכן וכרגע אתה מרגיש חוסר אונים אל מול המצב בו אתה נמצא. יכולה לתאר לעצמי כמה מכאיב ומאיים יכול להיות להרגיש לבד ולא שייך בעיר חדשה. מבינה את הכמיהה לקשר אנושי תומך ומכיל, למישהו שיראה את עצם הקיום שלך וירצה לחלוק את ההוואי של חיי היום יום.
מבינה שקשה להישאר עם הרגשות הללו לבד. ייתכן שיש מישהו שתוכל לשתף ואולי יושיט לך יד לתמיכה.
אם נכון לך לשתף בכאב בצורה אנונימית ולא שיפוטית, מזמינה אותך אלינו לסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לצ'אט עם המתנדבים שלנו. נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ככל שנוכל.
אנחנו זמינים בצ'אט (מצרפת לינק)
שלך, מתנדבת סה"ר.
שומעת את תחושת התסכול והייאוש העולה מהמילים שכתבת.
ייתכן וכרגע אתה מרגיש חוסר אונים אל מול המצב בו אתה נמצא. יכולה לתאר לעצמי כמה מכאיב ומאיים יכול להיות להרגיש לבד ולא שייך בעיר חדשה. מבינה את הכמיהה לקשר אנושי תומך ומכיל, למישהו שיראה את עצם הקיום שלך וירצה לחלוק את ההוואי של חיי היום יום.
מבינה שקשה להישאר עם הרגשות הללו לבד. ייתכן שיש מישהו שתוכל לשתף ואולי יושיט לך יד לתמיכה.
אם נכון לך לשתף בכאב בצורה אנונימית ולא שיפוטית, מזמינה אותך אלינו לסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לצ'אט עם המתנדבים שלנו. נהיה שם בשביל להקשיב, לתמוך ככל שנוכל.
אנחנו זמינים בצ'אט (מצרפת לינק)
שלך, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: