2 תשובות
חחחח אני גם במצב שלך כי ישנתי, נראה לי אני אכנס אם אני לא ארדם עוד פעם
נראלי בכול זאת כדי להיכנס שלפחות ירשמו לך נוכחות אכשיהו
מקווה שעזרתי:)
המשך יום טוב!