5 תשובות
יש לי בתשע ואני פה עדיין מנסה להשיג פרח כדי לדבר עם חבר שלא עובד לו הווטסאפ
כן אבל תהיה עייף מחר חבל
פאק גם לי יש זום בעשר מחר
לי יש ב11