14 תשובות
יש שם מלא קבוצות תכנס לאחד מהם ותכיר אנשים
אתה לא רוצה את זה לעצמך חיימשלי
בדיסקורד ig..
לא
לא מומלץ
עדיף שלא, בבקשה אל תעשה את הטעות שלי
tgi למרות שאני הכרתי חברים משרתי מיינקראפט ואז התחלתי לדברים איתם בדיסקורד
לא מומלץ
אבל פשוט סתם להכנס לשרתים ולשיחות ולהכיר אנשים
אבל פשוט סתם להכנס לשרתים ולשיחות ולהכיר אנשים
עדיף להכיר פה מאשר שם להקיא!!
תשקשק את השרתים של המשחקים שאתה אוהב או תצטרף לקבוצות חברים באותו תחום, זה מושלם!
להיכנס לשרתים ולשיחות, אבל כפי שאחרים כבר אמרו, לא מומלץ..
גאמפאנימה
בשרת של tgi
אל.
באותו הנושא: