12 תשובות
כל מקום אמור לקבל
אתם מביאים להם כסף על השהייה שלכם שם אין סיבה שלא יתנו
אתם מביאים להם כסף על השהייה שלכם שם אין סיבה שלא יתנו
אכסניות אנ'א זה לנוער
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל באתר שלהם כשסוגרים חדר כתוב שמבוגר זה 18+ ואי אפשר לעשות שאין מבוגרים
כן אבל באתר שלהם כשסוגרים חדר כתוב שמבוגר זה 18+ ואי אפשר לעשות שאין מבוגרים
אנונימית
שואל השאלה:
ymca?
ymca?
אנונימית
זה לא מתחיל בs
שואל השאלה:
scots hotel?
scots hotel?
אנונימית
אה נזכרתי זה ליד מלון כינורות ומיתרים
ניזכרתי- soul
שואל השאלה:
תודה רבה נשמה טובהה
תודה רבה נשמה טובהה
אנונימית
תברר אתה אבל אני ינסה להיזכר בשם רגע..זה תחיל בs
שואל השאלה:
^זאת אכסניה?
הם לא עשו בעיות עם הגיל וכזה?
^זאת אכסניה?
הם לא עשו בעיות עם הגיל וכזה?
אנונימית
יש אחד בטבריה שקיבלו את בני דודים שלי אבל לא זוכרת את השם...זוכרת רק שזה היה ליד הרב קוק(הביית של הרב קוק)
באותו הנושא: