10 תשובות
זה בסדר
זה בסדר שלי עלתה 550
זה קצת יקר רק לאיפור בלי שיער אבל זה מחיר סביר היום. עדיף להשקיע פעם אחת וליהנות מהערב הזה שהוא חוויה לכל החיים בלי דאגות
שואל השאלה:
היא די טובה
מצאתי מישהי שלוקחת 500 גם והיא טובה יותר אבל לא יודעת
אנונימית
לא זה סבבה
שמעי תלוי באמת כמה את מוכנה להוציא על זה
אם הזאת ב450 טובה אז תקחי אוצה אם יש ממש פער אז 50 שקל זה לא כזה רציני ההבדל
זה לא כל כך יקר
וואו אהיה כנה לא ידעתי שהרבה פה בסדר עם זה
הפרום שלי היה לפני שלוש שנים ובזמנו גם להוציא 250 שקל על איפור היה כבד... וזה היה עוד אחרי דיל שעשיתי עם הספר שלי על תסרוקת שבמקרה הוא גם מאפר ויצא מושלם כן?
אין לך חברה לתעזור לך להתארגן? קרובת משפחה שיודעת או לפחות מכירה מישהי לסגור יותר זול?
אם זה המחירים היום וזה או זה או כלום... do whats you gotta do
ממליצה על מאפרת של איילמקיאג, מגיעה עד הבית ולוקחת רק 350 התוצאה יוצאת מעלפת!
דברי עם איל מקיאג, יש להן שירות עד הבית וגם יתנו לך טיפים טובים לאיפור והן מאפרות מושלם ובנוסף מקבלים גיפט קארד למימוש בחנות