תשובה אחת
אני מסכימה כל כך!!! סרט אוברייטד ברמות; מלא בסצנות ס@ס, וחוץ מזה שהם הומואים אין שום עלילה לסרט. אני מניחה שאוהבים אותו בגלל האסתטיקה היפה