12 תשובות
כן בעיה
זה תלוי באופי שלו אם זה משפיע על האופי שלו משמעותית כי בגיל הזה הפרש זה דבר משמעותי
שואל השאלה:
אתם באותה שכבה
לא תהיה בעיה
אבל זה ממש תלוי בבגרות שלו

על מה המינוס זאת דעתי
כל עוד הבנאדם בוגר לגילו אז למה לא
כן בעיה כי גברים הם ילדותיים בטבעי שלהם פשוט ככה הם, אז שגם יהיה יותר קטן ממני יוסיף עוד לילדותיות
אז לא
אנונימית
תאמת שלא
שואל השאלה:
אתם באותה שכבה אין כזה הבדל בבגרות פשוט נגיד את כבר תתחילי לנהוג וצו ראשון והוא עוד לא וכזה ואחרי יב את תתגייסי הרבה לפניו
אני דיברתי על עצמי, סיימתי לימודים
שאלת את הדעה שלנו אז עניתי
שואל השאלה:
^אז אני מדבר ספציפית על בתקופת תיכון כי גם זה הסיטואציה וגם אין מה לעשות הבדל שכבה לדעתי לפחות יותר משמעותי מהבדל גיל אז להבין מה בנות אומרות לגבי זה
אני לא אפסול על זה אבל זה פשוט פחות עדיף
אנונימית