6 תשובות
נכון, זה לא הגיוני
יש איזורים שכמעט ואין להם אזעקות
שואל השאלה:
אז שבאזורים האלה יחזרו ללימודים אבל בעיר שלי יש 6-8 אזאקות ביום
אז שבאזורים האלה יחזרו ללימודים אבל בעיר שלי יש 6-8 אזאקות ביום
אנונימי
מסכים איתך, הכי הגיוני זה שאם אין יריות או אפילו חדירות כלי טיס עוין, אז שיתנו עוד לפחות שבוע כדי לגמרי להיות בטוחים בזה שלא יקרה משהו עוד בפתאומיות
הם חושבים שבגלל שיש מרחבים מוגנים בהרבה מקומות זה בסדר כנראה. מי הולך להשאר עם הילדים הקטנים בבית בזמן שההורים בעבודה ויותר מזה, איך תלמידים יסיימו בית ספר במצב הזה? הזויים
כי מה אתם לא מבינים שלמשרד החינוך אכפת רק מהתחת של עצמם
באותו הנושא: