8 תשובות
שקשה לך עם המצב ואת לא יכולה להיכנס לזומים כרגע
לא היה לך אינטרנט בבית
שואל השאלה:
אבל אני נכנסתי לאחרים פשוט הפעם נרדמתי
אבל אני נכנסתי לאחרים פשוט הפעם נרדמתי
אנונימית
שהתבלגנו לך השעות שינה בגלל האזעקות וכל המצב
אני יכולה לנסח לך הודעה אם את רוצה 3:
אני יכולה לנסח לך הודעה אם את רוצה 3:
שואל השאלה:
כן בבקשהה
כן בבקשהה
אנונימית
"האמת שדי התבלגנו לי השעות שינה בגלל המצב והאזעקות, אבל אני אשתדל להיכנס עקבי יותר מעכשיו"
ובכיף 3>
ובכיף 3>
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
^^ כן בול עדיף פשוט להיות כנה אבל עכשיו תשתדלי להיכנס שלא תחשוב שאת לא רצינית
באותו הנושא: