8 תשובות
שקשה לך עם המצב ואת לא יכולה להיכנס לזומים כרגע
לא היה לך אינטרנט בבית
שואל השאלה:
אבל אני נכנסתי לאחרים פשוט הפעם נרדמתי
אנונימית
שהתבלגנו לך השעות שינה בגלל האזעקות וכל המצב
אני יכולה לנסח לך הודעה אם את רוצה 3:
שואל השאלה:
כן בבקשהה
אנונימית
"האמת שדי התבלגנו לי השעות שינה בגלל המצב והאזעקות, אבל אני אשתדל להיכנס עקבי יותר מעכשיו"

ובכיף 3>
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
^^ כן בול עדיף פשוט להיות כנה אבל עכשיו תשתדלי להיכנס שלא תחשוב שאת לא רצינית