8 תשובות
בת 17 וגם אני לא זה לא מןזר
אני גם זה בסדר
אנונימי
לא מוזר
לא מוזר
יש אנשים כאלה שפשוט לא יכולים להתאהב
לא מוזר :)
כן קצת אף פעם לא אהבת מישהי אפילו בקטנה
לא אחי 18 זה צעיר
לא מוזר בכלל