5 תשובות
כי את במחזר חח..
המחזור גורם לגוף שלנו להשתנות לכאבים, סחרורות והתעלפויות..
ואם זה לא בגלל מחזור הכי טוב שתלכי להיבדק אצל רופאה ותיראה מה קורה איתך (:
וביינתים תקחי לך משהו חמים לכול - לא חלב ותשתי המון מים יעזור לך (:
כדי שיהיה לך מה לשאול
אנונימית
תלכי לרופא! זה לא אמור להיות ככה.
רופא דחוף.
יכול להיות שאת מאבדת יותר מדי דם, תלכי לרופא
באותו הנושא: