6 תשובות
קחי דברים בפרופורציות.
1. עד לפני 15 שנה לילדים בגילך בכלל לא היה טלפון חכם. העולם הסתדר יפה מאוד גם בלי שילדים גללו שעות ביום בטלפון.
2. לילדים באמת יש פחות שליטה עצמית כשזה נוגע לזמן מסך והאפליקציות שבצורה מוצהרת מנסות לגרום לנו להתמכר נשענות על זה. חבל להתעורר יום אחד ולהבין שבזבזנו שנים מחיינו גוללים זבל ברשתות חברתיות.
3. אם את צריכה וואטסאפ בגלל היותר מדריכה את יכולה להשתמש בוואטסאפ מהמחשב. אם אין לך מחשב את יכולה לדבר איתו ושזו תהיה הפשרה שלכם - האפליקציה תישאר כפי שהיא אבל תקבלי מחשב משלך.
1. עד לפני 15 שנה לילדים בגילך בכלל לא היה טלפון חכם. העולם הסתדר יפה מאוד גם בלי שילדים גללו שעות ביום בטלפון.
2. לילדים באמת יש פחות שליטה עצמית כשזה נוגע לזמן מסך והאפליקציות שבצורה מוצהרת מנסות לגרום לנו להתמכר נשענות על זה. חבל להתעורר יום אחד ולהבין שבזבזנו שנים מחיינו גוללים זבל ברשתות חברתיות.
3. אם את צריכה וואטסאפ בגלל היותר מדריכה את יכולה להשתמש בוואטסאפ מהמחשב. אם אין לך מחשב את יכולה לדבר איתו ושזו תהיה הפשרה שלכם - האפליקציה תישאר כפי שהיא אבל תקבלי מחשב משלך.
שואל השאלה:
אמא שלי מבחינתה שלא יהיה לי, אבל הוא עקשן ברמות על זה.
בגיל 13 הייתי עם טלפון כשר, ועכשיו כבר מאוחר מדי ובשביל למחוק את האפליקציה אני צריכה אישור מוחלט שלו..
אמא שלי מבחינתה שלא יהיה לי, אבל הוא עקשן ברמות על זה.
בגיל 13 הייתי עם טלפון כשר, ועכשיו כבר מאוחר מדי ובשביל למחוק את האפליקציה אני צריכה אישור מוחלט שלו..
שואל השאלה:
מבינה אותך, אבל בסוף מגבלה של 45 דק שאני צריכה להתחנן בפניו לפתוח לי זה מוגזם ברמות ולא לגיטימי בכלל..
מבינה אותך, אבל בסוף מגבלה של 45 דק שאני צריכה להתחנן בפניו לפתוח לי זה מוגזם ברמות ולא לגיטימי בכלל..
^^^^זה לא עובד ככה. היא צריכה את הטלפון שלה. המחשב לא תמיד זמין וזה קשה מאוד לנהל את הכל דרך המחשב. הגבלה של 45 דק זה נורא, במיוחד כשזה לוקח זמן אפילו רק על שיחת טלפון. הייתי גננת במשך שלוש שנים, אם היא מדריכה תאמין לי שהיא צריכה את הטלפון. אין שום סיבה שהיא תבזבז את כל ה45 דק שלה על ההדרכה. האפליקציה עצמה לא כזאת גרועה כשמשתמשים בה בצורה נורמלית אבל להגביל ילדה ל45 דק ביום בלי אופציה להוסיף לה קצת זמן זה לא נורמלי.
ניסיתי להסביר לו? ניסית לפנות לאמא שלך? אולי אם תבקשי ממנו להגביל רק אפליקציות כמו אינסטגרם או טיקטוק לכמות מסויימת של זמן ביום ולהשאיר לך את הווצאפ פתוח תמיד הוא יסכים?
ניסיתי להסביר לו? ניסית לפנות לאמא שלך? אולי אם תבקשי ממנו להגביל רק אפליקציות כמו אינסטגרם או טיקטוק לכמות מסויימת של זמן ביום ולהשאיר לך את הווצאפ פתוח תמיד הוא יסכים?
זה לא אמור להימחק בגיל 13? אז זה אומר שהוא שינה לך את הגיל כנראה.. 45 דקות ביום זה ממש ממש ממש מוגזם.
אני מבינה, היה לי את זה גם זה פשוט נורא.
בגיל 13 לא אמורים לקבל הודעה שמאפשרת לך למחוק את האפליקציה? בגיל 13 כשקיבלתי את ההודעה פשוט מחקתי.
בגיל 13 לא אמורים לקבל הודעה שמאפשרת לך למחוק את האפליקציה? בגיל 13 כשקיבלתי את ההודעה פשוט מחקתי.
באותו הנושא: