10 תשובות
תשאלי
תבררי עם האחראי/ת
שואל השאלה:
עכשיו שלחו את זה שכנראה פותחים מחר ב12:00 גם מה יש לאנשים מחר לבוא לקנות בקניון אף אחד לא יבוא גם אני לא הייתי באה בתור לקוחה לקניון מחר
עכשיו שלחו את זה שכנראה פותחים מחר ב12:00 גם מה יש לאנשים מחר לבוא לקנות בקניון אף אחד לא יבוא גם אני לא הייתי באה בתור לקוחה לקניון מחר
אנונימית
שואל השאלה:
זה בטח ?! באמת יעבדו מחר?
זה בטח ?! באמת יעבדו מחר?
אנונימית
שואל השאלה:
כי כן היא כתבה את זה: לילה טוב לכולם,
פיקוד העורף הוציאו הנחיות חדשות, יכול להיות שתהיה מחר פתיחה מהשעה 12:00. רק מחר בבוקר נדע מה קורה ואעדכן
כי כן היא כתבה את זה: לילה טוב לכולם,
פיקוד העורף הוציאו הנחיות חדשות, יכול להיות שתהיה מחר פתיחה מהשעה 12:00. רק מחר בבוקר נדע מה קורה ואעדכן
אנונימית
אנשים משתעממים בבית, הם יצאו גם בלי הצורך
תכתבי אם את יכולה להגיע או לא ותחכי לעדכון
תכתבי אם את יכולה להגיע או לא ותחכי לעדכון
שואל השאלה:
איף זה לא פייר גם אני משתגעת פה אבל אני יותר מפחדת מרוצה לחזור זה מצריך ממני לקחת אוטובוס ובואו בקניון אין באמת מרחב מוגן תקני וזה גם ככה 50 איש מחר שבטח בקושי יבואו וביקשה מי שעובד מחר לאשר לה ואף אחד לא אישר לה כולל אני אפילו אחותי כתבה לי את זה: רק תקחי בחשבון שכולם יכתבו לה שהם לא רוצים לעבוד ככה ובסוף את תהיי הפראיירית. יחידה שתהיה במשמרת במקום שהיא תתמודד לבד כמו שצריך להיות שהיא תלך תהיה לבד את לא גרה קרוב זה לגיטימי.. גרים יוצא לי באוטובוס רבע שעה או יותר
איף זה לא פייר גם אני משתגעת פה אבל אני יותר מפחדת מרוצה לחזור זה מצריך ממני לקחת אוטובוס ובואו בקניון אין באמת מרחב מוגן תקני וזה גם ככה 50 איש מחר שבטח בקושי יבואו וביקשה מי שעובד מחר לאשר לה ואף אחד לא אישר לה כולל אני אפילו אחותי כתבה לי את זה: רק תקחי בחשבון שכולם יכתבו לה שהם לא רוצים לעבוד ככה ובסוף את תהיי הפראיירית. יחידה שתהיה במשמרת במקום שהיא תתמודד לבד כמו שצריך להיות שהיא תלך תהיה לבד את לא גרה קרוב זה לגיטימי.. גרים יוצא לי באוטובוס רבע שעה או יותר
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות שזה ישתנה גם? היום היה אצלנו לפחות בת"א 5-6 אזעקות אם לא יותר ואולי יהיה גם הלילה ובבוקר שעל סמך מה הם החליטו לשנות את זה שזה היה אמור להיות עד שבת בכלל אז יש רגעים יותר של שקט אבל עדיין אנחנו לא יכולים לדעת כמו שקרה ביוני בבאר שבע היה איזה הפסקת אש ובסוף נהרגו אנשים זה מה שהם רוצים שיקרה זה לסכן חיי אדם ואני צריכה להסתכן ולצאת כי הם ואנשים רוצים ללכת לקניון לעשות שופינג
יכול להיות שזה ישתנה גם? היום היה אצלנו לפחות בת"א 5-6 אזעקות אם לא יותר ואולי יהיה גם הלילה ובבוקר שעל סמך מה הם החליטו לשנות את זה שזה היה אמור להיות עד שבת בכלל אז יש רגעים יותר של שקט אבל עדיין אנחנו לא יכולים לדעת כמו שקרה ביוני בבאר שבע היה איזה הפסקת אש ובסוף נהרגו אנשים זה מה שהם רוצים שיקרה זה לסכן חיי אדם ואני צריכה להסתכן ולצאת כי הם ואנשים רוצים ללכת לקניון לעשות שופינג
אנונימית
שואל השאלה:
אה כתבה לי את זה מזל: היי נועה מה נשמע?
אנחנו במינימום עובדים מחר, ככה שאין צורך שתגיעי לילה טוב ושקט
אה כתבה לי את זה מזל: היי נועה מה נשמע?
אנחנו במינימום עובדים מחר, ככה שאין צורך שתגיעי לילה טוב ושקט
אנונימית
היי, שמחה שהסתדר לטובתך.
המצב תמיד יכול להשתנות, פעם הבאה אם את חוששת או מתלבטת עדיף לא לבוא
המצב תמיד יכול להשתנות, פעם הבאה אם את חוששת או מתלבטת עדיף לא לבוא
באותו הנושא: