21 תשובות
כי זה לא ישב יפה על מלאות
שואל השאלה:
הם לא יכולים לייצר בגדים למלאות? ^
אנונימית
לא
המותג שלהם עובד על בגדים לרזות בלבד גם הדוגמניות שלהם כולן רזות
יש חנויות שונות שמתאימות לנשים עם סוג גוף שונה
לא כל חנות מחויבת לייצר בגדים לכל סוגי הגוף
שואל השאלה:
אבל זה מעצבן למה הם עושים את זה? זה גם לא תורם להם ^^ ^
אנונימית
את לא צריכה להיות עם ביטחון עצמי כדי ללבוש אותם

ובאשר למשקל, בגלל שהם חברה שמייצרת בגדים למבנה גוף מסויים.
שואל השאלה:
זה מטופש ^
וכן צריך ביטחון. לא כל אחת רוצה ללכת חשוף.
אנונימית
זה עניין של טעם, הבגדים שם לא חשופים ממה שראיתי

ואם מישהי לא אוהבת חשוף למה שהיא תקנה שם? יש מספיק חברות שמייצרות אופנה צנועה יותר

לא מבינה על מה את מתלוננת
שואל השאלה:
מעצבן אותי שזה משהו פופולרי אבל לא נעים לי ללבוש את זה^
אנונימית
למה לא נעים לך ללבוש את זה?
שואל השאלה:
כי אני שמנה וגם אם הייתי רזה לא הייתי רוצה ללכת ככה ^
אנונימית
אז למה את מתלוננת, את לא רוצה ללבוש את זה גם אם היית רזה

יש כאלה שכן
מה הבעיה?
שואל השאלה:
מעצבן אותי שלא יכולה ללבוש את זה ^
אני לא יכולה גם בגלל שאני שמנה
אנונימית
הרגע אמרת שגם אם לא היית שמנה לא היית רוצה ללבוש את זה, אז מה אכפת לך?
שואל השאלה:
אולי, לא בטוחה
זה לא הוגן ששמנות לא יכולות ללבוש בגדים שלהם, הם חברה פופלאית צריכים להתחשב באחרים ^
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון יש אנשים שנולדים ככה ^
אנונימית
לא, וגם אם כן - את לא תינוקת, את אחראית לגוף שלך ולאיך הוא נראה. אם את שמנה ואת לא אוהבת את זה, תרדי במשקל
שואל השאלה:
אני אומרת לך שיש כאלה שכן ^
אנונימית
שמעתי
זאת אחריות שלהם לשנות את זה
שואל השאלה:
לא תמיד אפשר לשנות ^
אנונימית
סבבה
החיים לא הוגנים
נקסט