5 תשובות
הלוואי, אני אטוס לאיפה שסבא שלי גדל
לא חושב שבקרוב
אם המשטר ישתנה אז כן
אבל לא נראלי שזה יקרה אז לא
אנונימי
לא נראה לי
וגם אם כן זה יקח זמן
אני בספק
מצד שני,
יש עכשיו לדובאי