27 תשובות
אז כנראה שזו שעווה, מקלות אוזניים לרוב מזיקים יותר
שואל השאלה:
שומעת קצת
אנונימית
לא נראלי שזה חור בעור התוף אם כן היה לך מוגלה או משנו
שואל השאלה:
זה מלחיץ אותי רצח
אנונימית
זה כנראה לא זה בוודאות
אבל ליתר ביטחון תזהרי ושימי לב, יוצאים לך מים?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
גם לא הכנסתי את המקל אוזניים עמוק
אנונימית
אז זה נשמע שהכל סבבה לגבי עור התוף
שואל השאלה:
אני מקווה
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש בלחץ
אנונימית
לא חושב שיש פגיעה בעור התוף. בכל מקרה אני במקומך הייתי פונה למיון כדי לשלול.
גמלי קר שזה נסתם לי לכל החופש הגדול ובתחילת הלימודים הלכתי לאף און גרון והוא אמר שיש לי תעלה צרה באוזן וניקה לי אותה הוא אמר לבוא כל חודשיים אולי זה בערך מה שקרה לך
אל תדאגי זה באמת כנראה סתם שטויות של האף אוזן גרון זה לא נשמע מסוכן חס וחלילה, רק תלכי לרופא כרגיל
ואולי זה מיים שניכנסו לאוזן? גם לזה יש לי פיתרון
לא.בשביל אוזניים מעבירים רק לאא"ג. זה רופא רגיל אבל של אף אוזן גרון
גם לי זה קרה
זה בסדר רק אל תעשי שוב עם מקל בתוך האוזן
זה אמור להיפתח כנראה דחפת את השעווה לבפנים
לי נפצח למחרת
אנונימית
שואל השאלה:
זה ככה כבר כמה ימים
אנונימית
את לא שומעת ממנה בכלל?
שואל השאלה:
לא היה לי
אנונימית
מלא דם וכאב מטורף?
זה כנראה פקק של שעווה, במיוחד שאת לא מתארת סימפטומים של עור תוף קרוע
עור התוף מאוד רגיש ואם הוא היה נקרע זה היה מאוד כואב והיה דם
עדיף שתלכי לרופא
לי פעם נכנס לאוזן המעסה ראש הזה - אחד מהמקלות נכנס לי לאוזן וזה כן פגע לי שם ולא יכולתי לשמוע כמה שעות אם לא יותר (לא זוכרת בידיוק)
יכול להיות שדחפת את השעווה שהייתה לך באוזן יותר עמוק ובגלל זה את שומעת פחות טוב באוזן הזאת
או שזה פסיכולוגי
אבל הכל בסדר:)
יכול להיות שזה דלקת באוזן ככה הרגשתי כשהייתה לי דלקת לא שמעתי באוזן אחת
אנונימית
מקל אוזניים בדרכ דוחף את השעווה יותר לאוזן וגורם יותר לסתימה