10 תשובות
זה מודים כיפים רצח מה יש לך
אנונימית
זה עניין של מזל.
למה? אצלי כל פעם יוצא משהו אחר אבל יהלומים הכי כיף
יהלומים זה הכי גרוע, זה noskill קיצוני
חרא מודים
וזה בדיוק הסיבה שאני לא משחק במדורג
"מדורג" "אזור חם" "שוד" "יהלומים"
זה המודים הכי טובים הם דורשים קצת אסטרטגיה ולא פשוט להסתער עם אדגר ולמות
אנונימי
ומה שכתבתי זה מה שטירון היה אומר
אנונימי
רק סולו
אנונימי
^^ העריכה הרגה אותי מצחוק
כמה גביעים אתה כבר?
אנונימי