אני חיילת,ויש לי כאבים ממש חזקים בשיניים ואני לא יודעת אם מותר קודם ללכת למיון בלי הפניה מביקור רופא (אני גם לא יכולה ללכת לביקור רופא להוציא גימלים כי הוצאתי כבר שבוע שעבר) וממש כואב לי,מה אפשר לעשות? מותרללכת ישירות למיון בלי לעבור בביקור רופא קודם?