4 תשובות
תחשבי למי את מפריעה
בגדול אם אין לך רמזור הזכות שלך, אם יש תתני לכל האנשים שאת עוברת להם בנתיב
בגדול אם אין לך רמזור הזכות שלך, אם יש תתני לכל האנשים שאת עוברת להם בנתיב
שואל השאלה:
^אבל יש גם צמתים עם רמזורים
^אבל יש גם צמתים עם רמזורים
רמזור זה הכי שטויות. אם ירוק לך, סעי.
שואל השאלה:
אבל אם אין?רמזורים בכלל יכולה להסביר ברור יותר
אבל אם אין?רמזורים בכלל יכולה להסביר ברור יותר
באותו הנושא: