4 תשובות
תחשבי למי את מפריעה
בגדול אם אין לך רמזור הזכות שלך, אם יש תתני לכל האנשים שאת עוברת להם בנתיב
שואל השאלה:
^אבל יש גם צמתים עם רמזורים
רמזור זה הכי שטויות. אם ירוק לך, סעי.
שואל השאלה:
אבל אם אין?רמזורים בכלל יכולה להסביר ברור יותר