11 תשובות
אמן
יש סיכוי גדול שכן
חדמש לא
כע
כן
נראלי שלא כי אם המטוסים היו אל המסלול המראה לפני כמה שעות הם היו אמורים כבר לתקוף
כן יהיה
הלוואי
לא
מרגישה שסתם מלחיצים אותנו, כאילו מה הקטע לפרסם אם משהו קורה? כדי שלאיראנים תהיה מטרה ברורה איפה לתקוף?
מרגישה שסתם מלחיצים אותנו, כאילו מה הקטע לפרסם אם משהו קורה? כדי שלאיראנים תהיה מטרה ברורה איפה לתקוף?
באותו הנושא: