36 תשובות
קאי חדמש היה לי קראש עליו
ללויד
ג'יי מאז ולתמיד
ג'יי ולויד
ג'יי ניה וקאי
קאי
ג'יי
זאין
לא ראיתי מ2014... אבל הכי אהבתי את לויד
בעונה החדשה התאהבתי בג'יי באמת רק שהוא לא היה הבנתי כמה הוא משמעותי ועושה חלק משמעותי בסדרה
ללויד
אנונימי
דעה לא פופולרית אבל קול
הוא כזה סיגמה
הוא כזה סיגמה
ג'יי
נ.ב. לא יודע מה איתכם כוח "הירוק" תמיד היה נשמע לי מטומטם
נ.ב. לא יודע מה איתכם כוח "הירוק" תמיד היה נשמע לי מטומטם
קאי
בתור ילד הכי אהבתי את קאי
עכשיו אם אני חושב על הסדרה אני חושב שקול.
ג'יי מטומטם ולא כזה מצחיק
זאין סתם רובוט
קאי סתם מנסה להיות מגניב ומשמעותי אבל הוא לא
ולויד סתם ילד, טוב כי הוא באמת הכי צעיר
קול הכי מאוזן מביניהם
עכשיו אם אני חושב על הסדרה אני חושב שקול.
ג'יי מטומטם ולא כזה מצחיק
זאין סתם רובוט
קאי סתם מנסה להיות מגניב ומשמעותי אבל הוא לא
ולויד סתם ילד, טוב כי הוא באמת הכי צעיר
קול הכי מאוזן מביניהם
קאי
קאי
וואו אני מת עליו
וואו אני מת עליו
אהבתי את קאי וג'יי ממש
בהתחלה כשצפיתי בילדות זה היה לויד. עכשיו זה לויד וג'יי.
קאי וניה
זאין הלבן ברור
לויד סתם op
קאי וג'יי זה קלאס אבל אין סדרה בלי זאין
וגם קול
קאי וג'יי זה קלאס אבל אין סדרה בלי זאין
וגם קול
הכי אהבתי את ההוא הלבן ואת הירוק
קאי חד משמעית
כל הילדות ועדיין יש לי קראש עליו
כל הילדות ועדיין יש לי קראש עליו
אנונימית
קול חד משמעית
אנונימית
כשיהיתי ילדה קאי היה האהוב עלי
עכשיו נראה לי ג'יי הוא הפייבוריט
עכשיו נראה לי ג'יי הוא הפייבוריט
לויד וקול.
ג'יי
הוא מסוג הדמויות שמחזיקות את האווירה
הוא מסוג הדמויות שמחזיקות את האווירה
קאי!
זיאן
לא ראיתי כבר כמה שנים אבל האהוב עלי היה הלבן (של הקרח) zane (השם שלו בעברית בעייתי)
ג'יי עושה את הסדרה
הדילמה בין זאין לג'יי
קול אהובי
ג'יי
הוא כזה חמוד
הוא כזה חמוד
וואלה zane אבל הדמות המעודפת היה ארמדון למרות שלויד גם היה טוב