15 תשובות
יש כל מיני סוגים והזמנים תלויים בסוג של הביטוח
יש ביטוח יומי
יש חודשי
יש שנתי
אנונימי
לנהג צעיר הכי משתלם לעשות ביטוח לפי קילומטרים אם הוא לא מתכנן נסיעות ארוכות, תיבדוק בהפניקס צעיר יש להם תשלום חודשי שמתקזז עם הנסיעה
נגיד זה ^למשל סתם בולשיט, הביטוח שהכי מתאים לך זה הביטוח שהכי מתאים לצרכים שלך.
יכול להיות שאתה נוסע מרחקים ארוכים אז ביטוח יומי יהיה הרבה יותר משתלם
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא נוסע כזה הרבה המטרות שלי ברכב זה לנסוע אותי לבית ספר ולחזור וסיבוב פה ושם עם הרכב אם זה בצהריים או בלילה ככה עם שירים וזה זה כיף
זאת הסיבה שציינתי שזה מתאים למי שלא עושה נסיעות ארוכות אין סיבה לשלם לביטוח יומי זה יוצא יקר יותר
נשמע שהפניקס צעיר יכולים להתאים לך. הם טובים לנסיעות קצרות, והם נותנים גם ביטוח חובה וצד ג', מה שכן, אפשר לעשות את הביטוח רק אם מישהו מבוטח אצלכם עם הרכב אצלם.
לליברה יש אפליקציה לנהג צעיר בשם צ'יק, והיא מאד משתלמת. משלמים רק כשמפעילים את האפליקציה ונוהגים.כשנכנסים לרכב לוחצים על הפעל ביטוח ויש כיסוי.אין התחייבות למינימום ימים ואין הגבלה על ק"מ.אפליקציה מאד נוחה וזמינה ואפשר להשתמש בה גם אם הרכב מבוטח בחברה אחרת.
בדיוק ממש ככה וזה דיגיטלי עם אפליקציה בלי כאבי ראש מיותרים
נסעת שילמת במיוחד שזה נהג צעיר חסכון של מאות שקלים
שואל השאלה:
ואיך עובד התשלום? נגיד עכשיו נכנסתי לרכב אני מפעיל את זה ואז איך זה עובד על פי כל דקה או מה
בחברה ליברה יש לך אפלקצייה ציק אתה נכנס ואתה יכול לעשות יומי / חודשי /שנתי / קמ , תלוי מה הנסיעות שלך ביום יום. אתה מפעיל בקלות בלי מסמכים מסובכים ויש לך מעקב גם , והכי חשוב שירות מעולה
שואל השאלה:
זה כמו פנגו כאילו אני מפעיל את זה שאני מתחיל לנסוע ומבטל שאני מסיים לנסוע?
כן, צ'יק זה מהפרסומת עם יעל שלביה
עושים באפליקציית צ'יק רק כשהנהג הצעיר נוסע, זה כל פעם ל 24 שעות וזה יוצא הכי משתלם
שואל השאלה:
ציק זה מהפרסומת עם יעל שלביה לא?
התשלום הוא 30 ש"ח ל24 שעות. גם אם נוהגים פחות מ24 שעות, זה התשלום המינימלי. ניתן להפעיל כמה ימים ברצף אם מעוניינים ביותר מ24 שעות