התחברות
הרשמה
באוזן אחת שני חורים בתנוך ואליקס ובשניה שלושה בתנוך זה יהיה סידור יפה?
25 בפברואר 2026, 22:14
עגילים
אוזניים
פירסינג
עגיל באוזן
2 תשובות
מאוד
ה
האנונימית11
כן זה אחלה ממש
D
Dont try
באותו הנושא:
לאלה שיש להם חורים רגילים באוזניים(בתנוך) כמה זה כואב לעשות אותם מ1 עד 10?
כשמחוררים חור ראשון באוזן (בתנוך) אפשר לשים איה עגיל שרוצים או שצריך עגיל רפואי או משהו?
מה יותר יפה לדעתכם: אליקס באוזן שיש בה 3 חורים או אליקס באוזן שיש בה 2 חורים?
אפשר לעשות חור שני ושלישי באוזן באותו היום?(בתנוך)
אם אני עושה חור שני עכשיו בתנוך באוזן זה לא מפריע להרחבה שאני ארצה לעשות בעתיד?
נתקעה לי שיערה ארוכה (של הראש) בחור של העגיל בתנוך האוזן אני לא יודעת מה לעשות?!
לדעתכם זה בסדר שילדה בת 13 תעשה חור שני בתנוך של האוזן?
באיזה אוזן כדאי לי לעשות טראגוס? אוזן אחת יש לי הליקס (וחור אחד בתנוך), ובאוזן השניה יש לי 3 חורים (בתנוך)...
זה יפה באוזן אחת שלוש חורים ובאוזן שנייה שני חורים ואליקס?
זה יפה באוזן אחת שלוש חורים ובאוזן שנייה שני חורים ואליקס?
בא לי לעשות עגיל באף שלושה חורים באוזן בתנוך ועגיל בבטן