9 תשובות
כן
אנונימית
תשאל את המורה
לא בסדר
תלוי אם הבית ספר שלך בסדר עם זה
לא
שואל השאלה:
לבית ספר לא תהיה בעיה אני פשוט לא רוצה להטריד אנשים זה נראלכם נורמלי?
לבית ספר לא תהיה בעיה אני פשוט לא רוצה להטריד אנשים זה נראלכם נורמלי?
אנונימי
אני חושב שאתה תרגיש לא בנוח בלי קשר
ויהיה לך קפוא
ויהיה לך קפוא
אני לא חושבת שתרגיש בנוח עם זה
ויש תלמידים שיכול להטריד/להציק להם
ויש תלמידים שיכול להטריד/להציק להם
לא יודעת,כיאילו כן ולא יש אנשים שעושים את זה ,זה גם תלוי בן כמה אתה וזה..
באותו הנושא: