13 תשובות
נראלי שזה רעיון יפה והוגן
כן אבל עדיף שזה יהיה קצת שונה מסטיפס
לא, חייבת להיות מגבלה כלשהי או מודריישן כלשהו
אחרת יהיה כאוס מוחלט.
אפשר לשים קצת מודריישן אני חושב
חלילה וחס.
אני לא מעוניין להיות באתר שמורכב מהספמות, הטרדות, הטרדות מיניות, תכנים בוגרים, לא חוקיים, אובדניים.
פגיעה בחלשים בחברה, יחסים רעילים וחוסר תועלת כללי.
כן! חד משמעית הלוואי מקום כזה
שואל השאלה:
1 איך אתה רוצה שזה יהיה שונה מסטיפס
כןן
אתה בן 16, לא יודעת כמה הייתי רוצה שילד ינהל את האתר שאני גולשת בו אז לא
שואל השאלה:
2 ברור שיהיה מודריישן אבל חלש יותר מה סטיפס
באתר לא יהיה אנשים עם יכולת למחוק פוסטים
אלא האנשים שמשתמשים באתר יוכלו להשפיע על מחיקה של פוסטים פוגעניים
כן
כן
תקשיבו אבל נאמנים מגזימים לפעמים
חלאס לא כל דבר שלא נראה טוב בעין זה לעג וציניות" זה בלתי אפשרי כבר להיות באתר הזה כל שנייה מוחקים משהו בלי קשר לכלום
אנונימית