6 תשובות
את צריכה להפעיל בהגדרות הגדרה מסוימת שתראה לך את זה בצד של המסך
רשום לך למעלה בצד שמאל אם אני לא טועה, לא שיחקתי שנים.
או שזה בכלל לא מופעל בהגדרות
שואל השאלה:
צריך להפעיל בהגדרות אבל אני לא זוכרת
איך
אנונימית
רשום למעלה בצד שמאל
רשום לך למעלה בצד שמאל אם אני לא טועה, לא שיחקתי שנים.
או שזה בכלל לא מופעל בהגדרות
למעלה צד שמאל