יש פה מישהו שעשה עתודה בהנדסה אזרחית/בניין? - קישור מצורף
באתר מתגייסים רשום שהמסלול כולל ארבע שנות לימוד ומאוחר יותר רשום שאורך המסלול חמש וחצי שנים.
האם הכוונה היא שהמסלול הוא חמש וחצי שנים כולל התואר או שעושים תואר ארבע ואז חמש וחצי שנים (מה שנשמע הרבה יותר סביר) ?
הטקסט שהיה רשום באתר מתגייסים:
הנדסה אזרחית/ הנדסת בניין ואדריכלות לימודים העוסקים בתכנון וביצוע של מבנים ומערכות לצרכי התעשייה, הציבור והפרט. המהנדסים משולבים בכלל יחידות הבינוי בצהל ויעסקו בניהול צוותי מתכננים בכל שלבי הפרויקט, הכנה והוצאה של מכרזים לשוק האזרחי, עבודת אינטגרציה עם גופים נוספים בחול ובישראל, אחזקת תשתיות ומימוש פרויקטי בנייה. המסלול כולל ארבע שנות לימוד.
הקניית ידע בתכנון ובעיצוב של הסביבה. המקצועות הנלמדים הם: תכנון מבנים, חומרים, נוף, עיצוב עוד. האדריכלים משולבים בכלל יחידות הבינוי בצהל. אורך המסלול הוא חמש שנים וחצי.
אני לא כ"כ מבינה בהנדסה אזרחית, אבל אני מאמינה שחמש וחצי שנים לכל המסלול זה לא הגיוני. אני מעריכה שהשנה וחצי הנוספות זה סטאז, ולאחריו תתחיל שירות סדיר וקבע