תשובה אחת
אני לא כ"כ מבינה בהנדסה אזרחית, אבל אני מאמינה שחמש וחצי שנים לכל המסלול זה לא הגיוני. אני מעריכה שהשנה וחצי הנוספות זה סטאז, ולאחריו תתחיל שירות סדיר וקבע