3 תשובות
קלאסית אקוסטית המייתרים שלה ברזל
לדעתי קלאסית,ההבדל ביניהן למי שמתחיל הוא שבאקוסטית כל המיתרים הם ממתכת אז זה קצת כואב בהתחלה לנגן ובקלאסית לא,גם בדרך כלל בקלאסית המרווחים בין המיתרים קצת יותר גדולים אז זה יותר נוח כדי לא להתבלבל בין מיתרים או ללחוץ על שניים ביחד
אקוסטית יש לה מיתרים מברזל וכואבים יותר למתחילים קלאסית זה הבייסיק ממש