9 תשובות
לא רק בנים
כי הם נואשים לתשומת לב והם חושבים שזה מגניב
כי הם חושבים שזה מגניב והאמת שלא רק בנים
שואל השאלה:
אני בקושי רואה בנות אומרות את זה
כי הם מביכים חברתית, לרוב.
זה מאוד תלוי במצב, בדרך כלל זה הרצון להיות "ייחודי, נועז ומגניב"
בשביל לצאת מגניבים מין הסתם
אנונימית
יצא לי לראות מלא בנות בטיקטוק אומרות בלי בושה
אנונימית
שואל השאלה:
ליטרלי בן כמה אתה 11