7 תשובות
היט כן, שינו אותה אבל היא קיימת, בדקתי הרגע וזה אותט אפליקציה, שעדיין מלאה באנשים חרמנים חח
מה זה העוד אחת
שואל השאלה:
^^יש לך אייפון?לי יש וזה לא מוצא לי אולי שינו תשם?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^איך קוראים לה?
אנונימית
כאילו זה האפליקציה היחידה שאני מכירה שהם עוד נורמלים יש עוד אחת שזה פשוט כולם סוטים מזעזע אל תכנסי לשם לעולם
שואל השאלה:
^היא לכ
אנונימית
היא עדיין קיימת